Sunday, July 23, 2006

Nateg

Uf kako sem danes pihal od jeze. Pred dnevi sem na urniku opazil, da bom v prihodnjem tednu delal 6 dni, kar pomeni en cel dan nadur. Seveda sem bil izredno vesel dodatnega zasluzka, poleg tega pa sem se odlocil, da naslednji teden ne bom sel nikamor. A potem je sledil sok. Danes sem prisel v sluzbo in managerju omenil dodatni dan. V nasprotju s pricakovanju je bil presenecen in rekel, da ne ve nic o tem. Kasneje je prisel tudi veliki sef in potrdil, da ni napaka in da hocejo, da delam dodatni dan, a je nas manager rekel, da me jutri ne potrebuje in da lahko dela sam, tako da sem meni nic, tebi nic, dobil dodaten prost dan - jutri. Res mi je zavrelo, saj sem imel prosti dan v cetrtek, soboto in sedaj v ponedeljek. Res beda, ker ce bi vedel za to prej, bi si lahko vsaj splaniral kaksen izlet, a je sedaj prepozno. Malo sem jim pojamral, a ni nic zaleglo.

Rana na obliz je bilo vsaj povabilo romunk, naj se jim jutri pridruzim pri izletu v bliznji zabaviscni park great escape (nekaksna razlicica gardalanda). No glede na to, da imam prosti dan je vabilo prislo ob pravem casu, ona pa tudi hocejo izkoristit svoje zadnje dni tu, saj se v nedeljo ze selijo v new york.

Za danes nimam vec casa za pisanje, ker sem ves dan delal, sedaj se mi pa mudi domov. Zmenjen sem s srbi in slovakom za partijo kosarke. Uuuu to bo zur. Bom se kaj vec napisal v sredo, ko se vrnem na delo.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kakšnim domačinom skupaj pokažite kako igrajo Jugosi! Živela romantika!

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Odhajam na dopust, pridno piši, lepo se imej, Jera

8:58 AM  

Post a Comment

<< Home