Wednesday, July 05, 2006

Po dezju pride sonce

Zadnja dva dneva sta bila sila pestra in zanimiva, moj urnik pa zapolnjen do zadnjega trenutka. No seveda se vedno najde cas za spanje in popoldanski pocitek, ki nadoknadi pomanjkanje spanja v nocnih urah.

V ponedeljek je bil zakon dan. Utrujen in nenaspan zaradi nocnega plesa rusov sem se po sluzbi odpravil direktno v posteljo, kjer sem ostal do vecera, ko sem bil zmenjen z Romunko. Sla sva na pico - lastnik hise, v kateri zivim, ima v lasti tudi picerijo in mi je dal kupone s popustom, tako da je bila pica le 5 dolarjev, kar je za nase razmere kar veliko, tu pa je to zelo poceni, saj navadna velika pica stane vsaj 12 dolarjev, ce pa hoces kaj vec pa 16. Po pici sva sla na sprehod ob obali in se pogovarjala do 3h ponoci. Poudarek na pogovarjala :( :)

Vceraj je bil 4 juliji in mesto je bilo polno ljudi. Zmenil sem se, da se dobimo z enim izmed mladih Americanov, ki dela v hotelu kot bellboy (nosac prtljage). Star je 16 let, trenira nogomet (soccer) in je res vredu (njegova mama me je povabila na kosilo). Po popoldanskem pocitku seveda sem se zvecer dobil z njim in njegovimi prijatelji in smo sli malo naokrog po mestu, na sladoled, potem pa smo ob obali gledali ognjemet. Le-te pa je bil precej pocasen in nic posebnega, baje da je bil eden najslabsih v zadnjih letih. Potem ko smo se razsli sem odsel k Slovakom in Cehom, ki so proslavljali odhod ene izmed deklet, ki se je danes vrnila domov. V tej skupini Slovakov in Cehov so vsi veterani in so bili tu ze veckrat, tako da sedaj prihajajo sem le se sluziti. Glede na to, da vse poznajo jim to tudi odlicno uspeva. Eden izmed Slovakov dela v pisarni nasega hotela, pomaga racunovodkinji, zvecer pa dela kot natakar. V prejsnem tednu, ko je bila zaradi praznika res guzva je zasluzil 1500 dolarjev. V enem tednu. Ima punco, s katero sta skupaj ze 9 let in oba delata cele dneve, nato pa si bosta doma kupila stanovanje, avto in plazma TV! Tako da, ce hoces v 3 mesecih zasluziti toliko kot vecina zasluzi v celem letu, je najboljse, da prides sem, delas cele dneve kot norec po 16 ur in potem celo leto uzivas v prisluzenem denarju. Vredno premisleka.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ej, kakšno pa je kaj ekološko stanje okolice in samega jezera v primerjavi z domačimi kraji?
Drži se! Pozdrav!

6:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tin vidim da v glavnem uživaš, tudi sam prebiram tvoje pisanje skoraj redno! Včeraj vse skupaj sprintal in dal vso literaturo prebrati tudi babici in dedku, ki te prav tako pozdravljata!

Vsekakor pa sm razočaran ker opažam, da ne spremljaš nogometnega svetovnega prvenstva, ki je že v zaključni fazi in dogajanje v Nemčiji je noro - veliko bolj kot 4.julij tam pri vas po tvojem pisanju sodeč!
Bil sem celo na tekmi Francija : Brazilija upam, da veš zarezultat če ne se malo pozanimaj, ker ti je lahko hudo-za zjokat, da si čist pozabu na SOCCER!

Ej dej se mal pozanimi, kak je tam pri vas s kakšnimi nogometnimi šolami in kakšno bi bilo zanimanje za bodobne stvari pri najmlajših!

E Tin drž se in PRIDNO varčuj ti Gorenček :)

LP Rok

4:03 AM  

Post a Comment

<< Home