Wednesday, June 21, 2006

06/21

Danes je bil kar naporen dan, saj sem se prvic znasel sam na recepciji. Sodelovka Carole je morala na sestanek s sefom, tako da sem ostal povsem sam. Seveda je ravno takrat zazvonilo 10 telefonov. Na sreco se je vse koncalo srecno, saj sem uspesno resil vse situacije in upravicil zaupanje. A sem sedaj precej utrujen. To je ze moj 8 delovni dan brez predaha. Jutri delam od 3h do 11h zvecer, v petek in soboto pa sem frej.

Vcerajsni vecer sem prezivel v druzbi Romunk, ki so mi pripravile spagete s paradiznikom in parmezanom. Bilo je super, hrana je bila odlicna, druzba pa tudi. Romunke so zelo zanimive, so ful pridne studentke, v Bukaresti studirajo ekonomijo. Ob prijavi na fakulteto so morale opraviti sprejemne izpite, saj se jih je vpisalo preko tisoc. Ena je izpite po uspesnosti opravila kot tretja, druga kot sesta - med vsemi. Sedaj pa tu delajo kot sobarice in so izredno nezadovoljne. Pri njih sem ostal od sestih do pol enih ponoci, saj smo se pogovarjali o vsem mogocem v zvezi z nasimi drzavami - kulture, denarju, zivljenju, ekonomiji, Evropi in podobno. So pojave, saj ima vsaka svojo vlogo v trojici. Ena je malo utrgana, je tudi najbolj divja in saljivka, druga je ta trezna, saj ima vse pod kontrolo, tretja pa seveda ta lusna. Nas Srb v hotelu ji je ze ponudil, ce bi bila njegova punca preko poletja :) Ostale dve razmisljata da bi jo, v zelji po zasluzku, pricela kar prodajati. Zanimivo je, da ima tudi ona rojstni dan 21. septembra. Tudi ona ima v petek prost dan, medtem ko ostali dve delata. :)

Sedaj se moram iti domov malo naspati, saj sem vceraj zaspal pri luci in ob prizgani televiziji. A vseeno zjutraj brez tezav vstajam, saj me vsak dan caka kaj zanimivega.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Se mi zdi, da imaš res kak kilogram manj. A bolje je tako, kot obratno.

5:56 AM  

Post a Comment

<< Home