Tuesday, June 20, 2006

Social Security Number

Lep pozdrav iz Lake Georgea, kjer resnicno izredno uzivam. Vsi mi jo zavidajo, vsaj te internacionalni studenti, ki delajo kot hisniki in sobarice. Danes sem sel v mestno hiso prijavit se za kartico socialnega zavorovanja. Je bil prav dogovorjen datum in smo prisli vsi studenti iz vsega sveta. Bilo nas je kakih 80. Seveda smo bili najglasnejsi jugosi. Takoj sem se prikljucil skupini Srbov, medkaterimi je bilo tudi nekaj Crnogorcev, ki so ponosno predstavljali svojo nanovoustanovljeno drzavo, in smo pricali 'po nase'. Ugotavljam da v Ameriko prihajamo predvsem iz vzhodnih drzav in ex-jugoslavije, medtem ko raznih Nemcev, Francozev, Spancev, Grkov in podobnih sploh ni. Srbi so face, smeksi, tudi mi imamo enega, ki dela kot hisnik tu v hotelu. A mu delo prevec ne lezi, tako da se nekatere sobarice pritozujejo, da se skriva. :)

Danes grem na kosilo h Romunkam, ki so pricele delati pri nas v hotelu in sem jih zadnje dni prevazal na delo in nazaj. Baje da bodo spageti.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zdravo, a si še vedno sam v hiši?
Ali kaj kolesariš, tečeš? ali si se zredil, si že pravi Amerikanc?
Upam, da si našel kakšno dobro čokolado, ki jo boš prinesel tudi domov!
Uživaj, Jera

6:41 AM  
Blogger Tin said...

ja se vedno sem sam v hisi, novi cimri naj bi prisli ta teden. s kolesom se vozim do glavnega hotela in po vasi, drugace pa zvecer tecem. cokalad pa tu nimajo, razen snickersa in m&m bobonov. moram prav poiskat kaj. zredil se nisem, prej bi rekel, da sem shujsal.

Bozena cestitke za diplomo!!!!

5:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jugosi najbrž raje niso omenili, da so dobili petardo od Argentine. Dober tek!

5:40 AM  

Post a Comment

<< Home