Saturday, June 17, 2006

Par novih slikc

V domaci hisi poziram v delovni uniformi


Vceraj sem znova vozil shuttle. Tokrat sem imel na razpolago to ogromno gorilo v obliki fordovega jeepa. Bilo je super. Najprej sem delal od 8 do 16 na recepciji, potem pa takoj se do polnoci v avtu. Na sreco ni bilo veliko dela, narocili smo si pico, sel sem obiskat beloruse, poleg tega pa sem si ves cas v glavi ponavljal...13 dolarjev na uro, 13 dolarjev na uro. toliko placajo nadure. Ugotovil sem da je dovolj ce delam za 8-9 ur nadur in je tako kot da bi imel se eno sluzbo. Gasilci so napolnili mesto. Prevazal sem jih naokrog in eden me je vprasal se sem kdaj obceval s psom, medtem pa je njegova zena umirala od smeha na zadnjem sedezu. No to je bila samo ena izmed njegovih neprimernih opazk, ki pa so bile sicer kar smesne. Zvecer okrog polnoci, ko sem prisel mimo njihovega sotora, pa so mi ponujali pijaco in jedaco, kot da sem njihov izgubljeni sin. Ob 7h danes sem bil znova na delovnem mestu, ker smo morali pripraviti kavo in krofe za gasilce. Nenapovedano dezuje, upam da se bo razvedrilo do popoldneva.

Carole - godess of the exit 21

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gasilci, gasilci...

5:47 AM  

Post a Comment

<< Home