Friday, June 09, 2006

Petek


Danes je moj prvi prosti dan tukaj v Lake George-u, samo sem si hitro uspel najti delo. Glede na to, da je zaradi velikega stevila motoristov v centru ni mogoce parkirati, so se v hotelu odlicili, da bodo zaposleni parkirali malo ven iz centra pri hotelu, kjer delam jaz. In zato potrebujejo prevoz iz enega hotela v drugega. In vceraj ko sem se tudi sam vozil v kombiju s soferjem, mi je jamral, da sicer dela v racunovodstvu, ampak da nimajo nobenga druzga da bi vozil kombi. Pa sem mu rekel, da mam jaz prost dan in da lahko jaz vozim. Tako da sem sel danes do sefa, big bossa, Sama Luciana, ki je res omara, avtoriteta, z italijanskimi koreninami, in sva se v minuti vse dogovorila. Bomo videli kako bo to, ker se nisem vozil avto brez menjalnika. :) Cez eno uro zacnem.

Sem pa se danes koncno dobro naspal. Vceraj sem potem nasel televizijo in gledal finale NBA. Te tekme se znajo res zavleci. Rekli so, da se bo tekma zacela ob 8h, pa se je ob 9.15 in je trajala vse do polnoci. Tako da sem bil skoraj 4 ure v hotelskem baru. Povsem sam z natakarjem, s katerim sva klepetala o vsem mogocem. Nobenih gostov ni bilo, ker so sami motoristi in so sli raje v glasne lokale v centru. Tako da sem zvedel, da je bil ta natakar nekoc ucitelj v katoliski soli, a je po krivem obtozil enega izmed ucencev laganja, in ta ucenec je imel vplivne starse, tako da so ga odpustili in od tedaj ne more vec dobiti sluzbe kot ucitelj. No rekel je, da je naredil se nekaj neumnosti, ki jih danes priznava, ampak glede na to, da so bili starsi ucencev sami vplivnezi, so zahtevali njegov odhod. Zivljenje zna biti res kruto. Bil je ucitelj znanosti in religije, tako da sva se pogovarjala o Titu, naciolnalnih problemih in podobno.

Zdele sem pa tle v studentskem servisu, ki sem ga nasel v mestu in kjer imas internet potem ko se vclanis zastonj ves cas.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, učiteljska je vse težja.

4:10 PM  

Post a Comment

<< Home