Sunday, June 04, 2006

Prva noc

Uf tle je res mraz, pa v hisi ni ogrevanja, ker je misljena bolj za poletno bivanje. Tako da nosim po dva para nogavic in dva puloverja. Trenutno se nahajam v lokalni igralnici, kjer dobis za 1 dolar 10 min interneta.

Jutri zacnem delati v bliznjem hotelu Best Western na recepciji, kar sem ugotovil, da je kao ful cenjeno delo in ga le redki dobijo. Na direktorico osebja sem ocitno naredil dober vtis, saj je sefu hotela govorila same lepe stvari o meni. Na preizkusu znanja anglescine sem kot kaze dobil vse tocke, tko da so me predlagali za repcepcijo. In zdaj me vsi ful spostujejo, placa je ful dobra (9 dolarjev na uro...povprecno pa 7), tako da je to res kul.

Sem pa tukaj res prepuscen samemu sebi, vse si moram sam zrihtati. Oni ti sam recejo, evo tukaj bos stanoval, tukaj bos delal, tle imas kartico, tle imas kljuc, zacnes v ponedeljek ob osmih, naprej pa se znajdi sam. Kaj bos jedel, kje bos nakupoval, kako bos prisel v sluzbo, pa vse to pa je prepusceno cisto tebi. Danes mi je ze malo lazje, ker sem spoznal enega Bolgara in sva sla skupaj naokrog, drugac pa je se vedno bolj slabo vreme, baje pa da bo jutri ze boljse.
Drugac se pa jutri tukaj zacne Americade, kao najvecji zbor teh coper motorjev na svetu. Baje da je res velik motorjev, predvsem pa zelo glasno.
Morm it, toliko za zdaj...se slisimo

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zdravo, vesela sem ,da si dobro, no mraz pa je tudi v SLO.
Upam da boš kmalu prišel do računalnika , da nam boš več napisal kako si potoval z podzemno, avtobusom in kakšno stanovanje- sobo imaš.
Pa Amerika ? - kakšni so prvi vtisi? - hrana'
Piši, piši
LP Jera

4:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Porodni krči baje bolijo. :) Kmalu boš pa že car.

6:27 AM  

Post a Comment

<< Home