Saturday, June 03, 2006

Evo me

Evo me tukaj v Lake George, New York, kjer trenutno mocno dezuje, piha in je ene 10 stopinj, tako da se se domacini pritozujejo glede vremena.
Nimam ravno veliko casa, ker je danes sobota in je vse zaprto, tako da sem za dostop do interneta prosil v eni pisarni ce mi dovolijo da se javim domov.
V glavnem sem ziv in zdrav, potovanje je bilo super, brez komplikacij. Na avionu za New York je zraven mene sedela privlacna Rusinja tako da mi ni bilo dolgcas. Stanovanje ze imam, trenutno sem se sam, ker cimri se prihajajo, delati zacnem v ponedeljek, tako da je vse kul.

Lep podrav iz Amerike
Vas Tin

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Želim ti, da boš imel prijetne sodelavce, sostanovalce in kvalitetno hrano.

3:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

en lep pozdrav od naju z mitjem, tukaj te že malo pogrešamo. pazi, da ne zboliš, ne delaj preveč, javi se čimprej!!

9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jaz ti zelim pa veliko seksa!

2:53 PM  

Post a Comment

<< Home