Thursday, June 01, 2006

3,2,1 - GO

No zdaj pa res grem. Čez 6 ur. Ta odhod ni le slovo kot tako, ampak tudi neka prelomnica v mojem življenju, saj po tem nič več ne bo enako. Po vrnitvi iz USA sledi selitev v MB, tako da je čas za pogled nazaj. Zadnje obdobje je bilo pestro. Predvsem pa polno novih izzivov

Prvic v zivljenju sem z lastnim programom nastopil pred obcinstvom v stand-up komediji
KLIK

Z bendom smo doziveli krstni koncert pred 20 ljudi. Future looks bright. :)
KLIK

Prvic sem z osnovnosolsko kosarkarsko ekipo postal OBCINSKI PRVAK
KLIK

Prvic sem se kot trener kosarkarske ekipe uvrstil na finalni turnir drzavnega prvenstva, kjer smo osvojili bron.
KLIK

Prvic v zivljenju sem skozi sezono vodil kadetsko ekipo KK Triglav
KLIK

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pogumni ljudje so tisti, ki v življenju počnejo stvari, katere čutijo. Ti si eden takih.

3:01 AM  

Post a Comment

<< Home