Thursday, June 08, 2006

06/08



Vreme tu v okolici new yorka se je poslabsalo, tako da smo imeli dez in oblake zadnje dni. to je precej skodilo prometu hotelu, saj je bilo zaradi motociklicnega festivala kar nekaj odpovedi in predcasnih odhodov.

Drugace je pa tu v sluzbi super, ker so ljudje res vredu in sprosceni. Kot kaze so tudi zadovoljni z mojim delom, manager David mi je v sali celo navrgel da bom dobil nagrado Rookie of the year. Pa ne zato ker bi bil jaz tako dober. problem je predvsem v drugih mladih delavcih, ki so zaenkrat po vecini vsi americani in so precej nevzgojeni in ves cas odgovarjajo nadrejenim, pa kar izginejo in jih kako uro sploh ni, zamujajo v sluzbo pa take stvari, tako da se vodja sobaric ves cas pritozuje in jamra, tako da jo ze jaz zelo tezko poslusam.
Danes zvecer upam, da bom uspel najti kaksno televizijo, kjer si bom lahko ogledal prvo finalno tekmo lige NBA. v hisi imam samo 20 kanalov, ni pa kanala ki bo prenasal nba.
Zdaj mi je koncno uspelo prenesti nekaj slik s fotoaparata, ki jih tudi prilagam.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Joj, kako si lusten s to kravatko pa vse! Bi te prsla kr obiskat! :)

Brina

3:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

No slik nismo dobili, smo pa tebe pri recepciji 3x.
Pri nas se obeta malo lepše vreme, zato bo vikend športen.
No napiši kaj o sladicah ( ali imajo dobre čokolade) , sadju (pravijo, da je brez pravega okusa - kaj pa imajo na razpolago).
Kaj počno turisti in koliko hotelov je tam.
LP Jera

7:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tin za kerga boš navijal v finalu? Lakersi z Zen Mastrom so že kuj izpadel. Dallas ali Miami?
LP Matija

8:42 AM  
Blogger Tin said...

Sadje ima cist obicajen okus. Mogoce ni tako zelo sladko. Ampak jabolke so dobre, jagode tut kar, jedel sem tut lubenico in ni bila tako slaba. samo se pa veliko hitreje kvari.

Drugace pa, Matija, navijam za Miami.

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Elvis na obisku pri stari sablji!

3:58 PM  

Post a Comment

<< Home