Tuesday, June 06, 2006

AAAA

AAAAA, ze dvakrat sem napisal skoraj cel blog, pa mi je 1. resetiralo racunalnik preden sem shranil in 2. kar naenkrat mi je zaprlo explorer.

Tako da na kratko. Internet imam na recepciji v sluzbi, ampak ga zaenkrat se ne upam prevec uporabljati. Tako da trenutno pisem iz nocne igralnice. Tudi slik ne morem gor dajati, ker zaradi varnosti ta funkcija ni mogoca. Bom pa probal v prihodnjih dneh vec pisati iz recepcije ko bo mir pa to.

Drugac pa sem sel danes po sluzbi k direktorici osebja in se mi je ponudila da me pelje v nakupovalno sredisce ki je 5-10 km stran. to je bilo res kul ker sem lahko nakupil stvari, hrano za cel teden. Naj bi bilo 2krat ceneje, pa tudi izbira je ogromna. samo papirantih brisac imajo vsaj 100 vrst. Tako da sem sedaj zalozen s hrano, od jagod, do sojinega mleka, do solate in spagetov.
Ugotovil je da je najbolje da si kuham doma, ker je tako ceneje in bolj zdravo, ker te americani prav povsod dajejo sladkor. ni cudnega da so tako obilni. Obilnih je pa tu res veliko, le vsak 12 se najde ki nima vsaj 15 kg prevec. Moja nova mentorica ki je danes delala z mano ima ene 150 kg najmanj. Samo je ful faca in kul, tako da mi je dovolila, da sem ze ful stvari delal sam. Dvigoval telefone in sprejemal goste. V popoldanski izmeni pa imamo tipa, ki izgleda isto kot igralec James Woods, prav isti je, se gostje ga to sprasujejo.

Tako da danes poleg sluzbe, kosila, nakupovanja in sedaj pisanja zaenkrat ni bilo prav veliko casa. Sedaj bom sel za kake pol ure tect, potem pa domov gledat prijatelje, pa sex v mestu, pa vedno so kaksni dobri filmi. Majo pa tle ene cudne fore, k ene filme ponavljajo res 3krat. Zdaj bo film Old School v petek, soboto in nedeljo ob 20h. cudni americani.
Vceraj sem pol dneva po sluzbi prespal ker sem bil res mrtev, drugac pa je zaenkrat popoldan bolj samotno, ker nimam cimrov, pa tudi sosednje hise so cist prazne. Un Bolgar ki sem ga spoznal pa dela zjutri v strezbi, zvecer pa v eni restvaraciji, tako da tudi nima casa zame. Sredi junija naj bi priceli prihajati se drugi tuji studenti in bo bolj druzabno.

PS: OBVESTILA ZA MOJO MAMI A.K.A. JERO: v sluzbo zaenkrat hodim pes in z avtom :) sem zelo priden in vstajam ob 7h potem se lepo zrihtam, vmes gledam Tyra Banks show, in pridem okrog 7.30 na recepcijo maticnega hotela, od koder me potem nekdo zapelje do mojega delovnega mesta. Za malico naj bi imel pol ure odmora, ampak zaenkrat ga se nisem rabil, ker je vmes veliko casa, da kaj pojem, popijem, ko ni telefonov in gostov. Pa tudi v blizini hotela ni nic pametnega, tako da sem si danes nakupil stvari za malico. kruh pa to. Drugac pa je potovanje v New York bilo res super. Ze na Brniku sem spoznal dva Slovenca in smo bili na dunajskem letaliscu skupaj, potem sem med letom klepetal z Rusinjo, v New Yorku nisem sel na podzemno ker sem ugotovil da je avtobus priblizno iste cene in te vsaj v miru lepo odpelje do avtobusne postaje za naprej. Pa se malo new yorka sem lahko videl. Tam na avtobusni sem imel le malce tezav da sem nasel najprej pisarno te druzbe ki vozi na sever, ampak ni bilo vecjih problemov. Ko sem prisel na cilj, sem poklical taxi (to je bilo se najtezje ker nisem imel kovancev, tako da sem sel v eno restavracijo da mi je zamenjal 10 dolarjev), na cilj sem prispel srecno in prvo noc prespal v hotelu. vse super

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lets go mets

10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tin is OK !!!!

10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

V samoti lažje spoznamo netatere stvari.

5:33 AM  

Post a Comment

<< Home