Thursday, June 15, 2006

Koncno toplota

Hvala bogu, da je tu koncno postalo bolj toplo. Vsaj ponoci. Danes sem prvic spal v kratkih hlacah in se nisem pred spanjem tresel in pokrival s 3 odejami. Imamo zelo lepo vreme, sonce, konec tedna pa se srecanje gasilcev iz vse drzave, tako da so vse sobe v hotelu polne. Te gasilci so res pojave, skoz nam ponujajo pivo, postavljajo sotore in se zafrkavajo med sabo. V nedeljo naj bi imeli 91 stopinj, ups pardon, cist sem ze navajen na fahrenheitov stopinje. Formula za pretvorbo je (C-32/9)*5.

Vceraj sem sel po sluzbi oprezati za se eno sluzbo in sem se oglasil v eni izmed trgovin, a managerja ni bilo, tako da bom sel danes znova tja. Kasneje sem opazil se en napis HELP WANTED, a sem bil utrujen in sem se sel domov preobleci. Pol ure kasneje sem se znova odpravil v mesto, vstopil v trgovino, a ker je bilo kar precej guzve sem moral malo pocakati. In ravno ko sem hotel pristopiti k blagajni, je v trgovino vstopila simpaticna Belorusinja. Malo sva kleptala, potem sva sla na sprehod po obali, potem pa ... (cenzura) :)

Zvecer sem opravil svoje prvo pranje perila. Medtem ko so se nogavice prale, sem si hotel iz avtomata v pralnici vzeti bomboncke, a so se zataknili, tako da sem se zaletaval in prevracal avtomat. Sele kasneje sem ugotovil, da imajo v pralnici 5 kamer, ki so me snemale medtem ko sem nadlegoval masine, skakal po pralnici, premikal smetnjake in podobne bedarije.

V sluzbi je super. Zdaj ze obvladujem front desk sceno, sprejemam rezervacije in podobne zadeve. Danes je pay-checks day, tako da moram po sluzbi v pisarne po tezko prigaran denar.

Pozdravcki iz Georgie

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

a ta belorusinja je nova a je una iz prejsnjega posta?:) ej super tin, da si se tko ujel pa da ti ni bedno. tuki ni nc posebnega, dobla sem socialno varnost 9 tko da sva zdej oba piflarja:). lepo se mej!

3:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Stara nova

4:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

V Kranju 146 Querellov. Formula za preračun (23/x)*5,6-33. :) Drži se, stara sablja.

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

heh, glavno, da ti ni dolgcas ;) si na letalu do zda videl koga, ki si ga u resnic ze vidu, sam on pa tebe ne pozna? :)))

aja, CESTITAM za DESETKO!!!! (sej vem da sm pozna, ampak better late than never ;) )

js tut ze uzivam pocitnice in si iscem kaksen job ;)

pozdravi belorusinjo ;)

1:22 PM  

Post a Comment

<< Home