Monday, June 19, 2006

Cas je za revolucijo

Zdaj sem se odlocil, da bom tukaj naredil malo revolucijo. Ker nekatere stvari so res cudne.
Prva novost, ki sem jo uvedel na recepciji je, da sem na enem izmed racunalnikov nastimal glasbo. manager je izredno zadovoljen, prinesel bo cdeje, Joe Cockerja, ker je ful fan, pa skoz plese ob muski.
Glavno sobarico sem naucil kako se uporablja copy&paste funkcija ko vnasas podatke za naloge sobaric, s cimer sem ji prihranil za pol ure dela. In zdaj je cist navdusena, kot da sem ji pricaral cudez.
Zdaj se ful prizadevam, da bi imeli prevoz od glavnega hotela Fort William Henry do nasega delovnega mesta Best Western. To je 5 min z avtom in kaksnih 20 min pes. Romunke in Srb ki tut delajo tu, so skoz hodili pes ali s kolesom, ker se niso znali zmenit za prevoz. Jaz sem sel vedno na recepecijo Forta in sem jim povedal da rabim prevoz in so me peljali. Danes me je v sluzbo pripeljala sefova pomocnica, ki je sla ravno na banko in sem ji omenil problem prevoza. Rekel sem ji, da lahko jaz vzamem enega izmed avtov in pridem ob doloceni uri po studente. in je bila cist navdusena, dala mi je kljuce od velikega terenca. Zame je to dbest, ker imam prevoz zase, pomagam drugim, vmes med delom lahko malo skocim ven do mesta, avto je zakon, pa se v sali je rekla, da me bo predlagala za employee of the month. :)
Pomembna stvar h kateri skoz tezim je cistoca v hotelu. Te cistilke so res cudne. Wc ocistijo enkrat na teden, prav tako bazen. po tleh pomivajo le redko. Danes sem slisal eno vprasati, "ali moram wceje ocistit znova, saj sem jih ze vceraj?" Tako da sedaj skoz diskretno managerju omenim: "ali bi lahko nasli koga, ki bo pomil wc?" Americani so res grozni in kar se tice cistoce dost umazani. Zdaj sem ubral novo tehniko. Sam vzamem metlo in zacnem pomivati in ko me vidijo, vsaj reagirajo. Pol pa sam recem, "jaaa ce je pa tko umazano. Ne morem prodajati sob in hotela, ce je vse umazano".

Vceraj sem imel novo nalogo. Moral sem peljati enega izmed gostov na letalisce Albany, ki je oddaljeno kaksno uro od tu. Ko je izvedel, da sem tu sele 2 tedna in da se nisem peljal v Albany, je bil kar zgrozen, saj je nujno moral ujeti let. A sem imel odlicna navodila, tako da sem nasel brez problemov in vse je bilo uredu, tako da je bil zelo zadovoljen. Jaz pa tut, saj sem dobil napitnino, nadure, pa se mal sem videl pokrajino. Ko sem prisel domov, sem sel direkt v posteljo in prespal preostanek dneva. Nisem niti gledal NBA tekme in zamudil eno vecjih kontroverzij v zgodovini final. O tem so potem danes govorili ves dan.

V soboto sem skupaj z Rusi ob polnoci iskal trgovino, da bi jim kupil pivo. Sel sem k njim na obisk in ko so izvedeli, da sem ze cez 21, koliko je limit za nakup pijace, so me prosili, ce jim grem lahko kupiti pivo. Najprej sem se upiral, da sem utrujen, a so me preprical s stavki, da si moramo slovani pomagati pa tko. In smo sli, nasli trgovini, kupil sem jim pivo, in potem so se ga napili in bili zoprni.

Danes je tu cudno vreme. Najprej je bilo sonco, nato pa so se na TV zacela pojavljati sporocila, da se obetajo hude plohe in naj bomo pozorni. Celo prekinili so program in opozorili na nevarnost nevihtnih strel. Sam zaenkrat ni bilo nic hujsega. Bomo ze preziveli.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Širok spekter tvojega znanja in organizacijskih sposobnosti že prihaja do izraza!

5:33 AM  

Post a Comment

<< Home