Sunday, June 25, 2006

Prosta dneva

Evo jaz se znova oglasam z delovnega mesta po dveh prostih dnevih, ki sta minila v sproscenem nakupovalnem vzdusju.

Petek: je bil kul dan. Dogovoril sem se z Romunko, da ob 9h pridem mimo njene hise in se bova potem odlocila kako naprej. Ker je bilo vreme oblacno in je bil napovedan dez, sva se odlocila za nakupovanje. Najprej odsla na zajtrk in vroco cokolado v Starbucks caffe, potem sva obiskalo direkorico osebja in ji pojamrala, da je so dekleta zelo nesrecna na delovnem mestu, ker imajo premalo ur, potem pa sva prepricala nasega soferja, da je naju je odpeljal v nakupovalno sredisce in potem prisel iskat.

Sobota: v soboto sem se najprej dobro, ampak res dobro, naspal. Tisti, ki me poznajo vedo, kaj pomeni to dobro naspati. Potem sem se s nasim malim avtobuskom, ki slisi na ime troli, odpeljal v....nakupovalno sredisce, kjer sem si kupil tekalne superge. Res sem zadovoljen z nakupom, saj so superge super, ko sem se zvecer odpravil teci, je bil uzitek za 200% vecji. Sele takrat sem ugotovil, kaj to pomeni imeti kvalitetne superge.

Nedelja: delal sem cel dan od 7h do 17h, saj smo imeli prejsni vecer razprodan hotel in se je naslednje jutro odjavilo okrog 120 ljudi. Od 15h naprej sem pomagal sobaricam pri pospravljanju sob, saj so morale, zaradi pomanjkanja delovne sile, vsaka pospravit okrog 15-20 sob. Kasneje sem seveda ugotovil, da je bilo to delo neplacljivo, sem si pa vsaj priboril nekaj tock pri sajvestekomu.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Točke? Aja, vem,... pri sobaricah! :))

9:07 AM  

Post a Comment

<< Home