Thursday, June 22, 2006

Vecerno delo

Danes delam popoldne, od 3h do 11h. Je kar zanimivo, ker tega se nisem pocel prej. Dopoldan sem imel tako prosto in je bilo super. Vceraj sem sel namrec spati ze okrog 8-9h, saj sem bil neverjetno utrujen. Verjetno me je izmucil vecer z Romunkami. :) Najprej sem si privoscil super vecerjo, zeleno solato s korenjem in paradiznikom in tofujem, pa cips in dietno pepsi. Bilo je odlicno, tako da sem sel po tem lepo spati in sem spal do danes zjutraj, ko me je ob 6h zbudila budilka. Seveda sem bil naspan, tako da sem vstal (kako nenavadno zame) in uzival v mirnem jutru. Poslusal sem glasbo, odsel teci, pospravljal po hisi, okrog 11h pa sem se odpravil oprati perilo v pralnico, ki je v lasti moji najemodajalcev in lahko peres ceneje. Med pranjem sem naletel na Belorusinjo in sva se kasneje osvezila v tamkajsnem bazenu. Ves prerojen in osvezen sem tako odsel na delo. Pred tem sem se dvignil pay-check, ki je tudi tokrat prinesel lepo vsoto denarja. Ko sem pospravljal kavc, sem pod blazinami nasel za okrog 4 dolarjev drobiza, ki je verjetno tam ostal od lani. Jutri imam prost dan, ki se ga zelo veselim in sem ga ze potreben. Razmisljam, da bi sel na voznjo z ladjo po jezeru, zaposleni imamo namrec popust. Upam da bo lepo vreme.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ojla!

Rudi jaz sem ze v ameriki, v kampu se uvajamo, poslusamo o taksih in drugacnih pravilih, se vzivljamo v naloge counselorja in podobno. Prostega (glede na urnik) ne bomo imeli nic do naslednjega tedna ali se kaj vec. Za razliko od tebe sem tu poleg ene ukrajinke edina oseba, ki ne izhaja iz anglesko govorecega okolja. Vendar so vi cool in zabavni. Druzba je rasno zelo raznolika in za mene toliko bolj zanimiva. Zaenkrat uzivam! Lep pozdrav v upstate and see you soon!!!

Petra

10:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Evo vidiš, da se splača pospravljati! :)))

6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zivjo Tin! Redno spremljam tvoje novice...sej vem, manj redno pa pisem, sorry! Zdi se mi, da res uzivas tam cez luzo. Me veseli, da se ti je ratal tako dobr vzivet v novo okolje. Meni 7 let nazaj to ni ravno uspevalo. Je pa res, da so v manjsih krajih v ZDA ljudje veliko bolj sprosceni in prijazni, kot pa v milijonskih mestih. To vem, ker sem bil v manjsem podezeljskem mestecu v Wisconsinu in je bila tam cisto druga 'pesem' kot v LA-ju ali New Yorku. Vseeno si faca, ker se tako znajdes.
Pri nas nc posebej novga. Z Escape-i se vedno snemamo pri Ziku. Malo se je zavleklo, ampak smo ze pri koncu - posneti je treba se par vokalnih linij in zmixat vse skupej. Ko bomo imeli posnetke, ti jih lahko posljem, ce te zanimajo, ok? Nc, zaenkrat je to to, lepo se mej se naprej, pa se slismo! Have fun!

4:15 AM  

Post a Comment

<< Home