Friday, July 14, 2006

Crazy!!

Zadnjih nekaj dni je bilo resnicno norih. Ampak res norih..

Zacelo se je v torek, ko sem se vrnil domov s popoldanskega nakupovanja sadja. Ob prihodu k hiski me je na vratih cakalo sporocile romunke, ki me je iskala in vabilo naj jo pridem obiskat k njim domov. To sem seveda tudi storil, a ze po nekaj minutah so pricele prihajati njene cimre in ostali romuni, tako da so priceli cebljati med seboj v romunscini(?), kar me je spravljalo ob zivce. Se posebej to, da so mi govorili, joj oprosti tin, ampak ne moremo si pomagati, da ne bi govorili. Demostrativno sem odsel in ob prihodu domov ugotovil, da ima sosed slovak (veliki peter) poslovilno zurko, saj se je naslednji dan po dveh letih in pol zivljenja v ameriki, vracal domov. Ves jezen sem prisopihal k hisi in se nekako znasel s cudnim zvarkom v roki, ki sem ga iz obupa nekako spravil po grlu. Od tedaj so se zacele dogajati cudne stvari. Okrog 1h vem, da sem sel nazaj k romunkam z enim izmed slovakov, okrog 2h me je ena izmed rusinj sprasevala kje spim in ce lahko prespi pri nas. Okrog 3h je prisla k meni v posteljo. No ni se zgodilo nic posebnega, le okrog 4h me je pricala malo lubckati pa to. Saj je blo kar zabavno :) Se posebej ker sta 1m stran spala dva rusa.

Glede na to, da nisem prakticno nic spal celo noc in da sem moral zjutraj delati, sem bil naslednji dan povsem koma. Komaj sem izdrzal celoten dan in potem odsel direktno v posteljo, kjer sem ostal cel dan. Naslednji dan sem imel prosto, tako da sem nekako nacrtoval, da bo dan miren, nameraval sem iti na obalo in se malo sonciti. A ravno ko sem hotel zapustiti hiso, je prisel dmitrij (eden od rusev) v druzbe izredno privalcne sonarodnjakinje. Seveda sem takoj spremenil nacrte, se posebej ko je pricela pripovedovati o svoji manikenski karieri. Glede na to, da je moral dmitrij delati, sva ostala sama in se odpravila malo naokrog. Soping in podobno. Zvecer sva se vrnila v naso hiso na vecerjo, nato pa smo se vsi skupaj odpravili k njim, kjer sem spoznal skupino Srbov, ki je bila izredno navdusena nad tem, da je v blizini tudi Slovenec. Tako sem prakticno cel vecer klepetal o Zmago Sagadinu, Zdruzeni Jugoslaviji, Milosevicu in podobno. Naenkrat je bila ura ze 2h, tezava pa je bila ker stanovalci ne smejo imeti gostov po polnoci. Z dmitrijem sva bila v sobo pri rusinjah, ko je prisel lastnik in jih spraseval, ce imata fante v sobo. Seveda sta zanikala, zato sva bila z dmitrijem prisiljena ostati preko noci, saj smo se prevec bali, da nas ne bi zalotil. In sva spala skupaj na eni postelji, punci pa sta spali na drugi. Okrog sestih sva se odplazila ven skozi zadnji pralnico, dmitrij pa je dejal, da je bil to njegov najboljsi spanec zivljenja.

Sedaj ravno odhajam iz sluzbe. Za mano je kar dober dan. Danes pride sem fant od simpaticne romunke, tako da bo popoldan se zanimivo. Je vroce, okrog 30 stopinj. Lep pozdrav

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zvarek... :)))

4:58 PM  

Post a Comment

<< Home