Tuesday, July 11, 2006

Kdo je ukradel moje kolo?!

Brez skrbi nihce mi ni ukradel kolesa, sem pa vceraj dozivel zanimivo izkusnjo povezano s krajo koles. Okrog 22.45 sem se na hitro odlocil in se odpravil v trgovino v vecerni soping in ko sem zapuscal trgovino sem ob svojem kolesu opazil dekle, ki se ga je ogledovalo s precejsnjim zanimanjem. Ko sem se ji priblizal je pricela name vpiti v ruscini, ko pa je ugotovila, da le nezavedno bulim vanjo, je preklopila na anglescino in me zacela zaslisevati, kje sem dobil kolo, ali sem ga ukradel in podobno. Ko se je nekoliko pomirila sem uspel razbrati, da ji je lansko leto septembra nekdo izpred hise ukradel kolo, ki je bil v lasti njenih delodajalcev, ki so ji ga nato zaracunali in bili tudi nanjo precej jezni. Razlozil sem ji, da me lani sploh ni bilo tu in da sem kolo dobil pri svojem najemodajalcu. In seveda sva se za tem takoj odpravila k bobu, ceprav je bila ura ze preko 23. Tozilka je obtozena seveda napadla z agresijo in ju zasula z obtozbami, kje sta dobila kolo in kdaj, na koncu pa smo se sporazumeli, da bo ona obvestila prvotne lastnike kolesa o tem, da ga je nasla, nato pa bodo oni poklicali moje najemodajalce in se dogovorili, kako resiti zadevo. Kolo je zagotovo njeno, saj je poznala stevilko kljucavnice, ki je pripeta na kolo. Res zanimiv zakljucek dneva.

Sicer je tukaj izredno mirno in varno okolje. Ljudje puscajo hise, avte odklenjene, slisal sem celo, da nekateri cez noc puscajo avtomobile s kljuci in spuscenimi okni. Kolo, ki je bilo ukradeno rusinji je zagotovo vzel eden izmed tujih studentov (predvidevam, da je bila skupina, bili so pijani, videli so kolo in so si ga izposodili za cez noc, nato pa ga pustili pri bobovem motelu - kolo je bilo vso zimo naslonjeno na steno), saj ameriska mladina vsa ze vozi avtomobile, medtem ko kolesarijo samo tujci. Ce vidis nekoga na kolesu takoj ves, da je tujec.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Amerika je očitno res dežela kontrastov. Nedaleč stran pa tulijo sirene v NY.

4:44 PM  

Post a Comment

<< Home