Monday, July 10, 2006

I'm back!

Hello in dobrodosli v sonci kaliforniji! Ne, sej se hecam, sploh nisem v kaliforniji, se vedno sem tle v New Yorku v dzungli, ki slisi na ime Lake George. Ne, sej drugace ni tko hudo, a vseeno je tu ogromno mrces, komarji, pajki, raznorazni hrosci, tako da bi lahko rekli, da smo v dzungli.

Danes sem spet v sluzbi, potem ko sem imel vikend prost. V hotelskem poslu je to izredno redko, da ima clovek proste vikende, saj je ravno takrat najbolj divje. A je prav zaradi tega tudi precej dvorezno, saj vsi ostali delajo, tako da sem bil vec ali manj oba dneva sam. Vseeno pa me to ni ustavilo, da se v tem casu ne bi imel odlicno - vikend je bil celo najboljsi odkar sem tu.

Zacelo se je v petek, ko je sredi popoldneva zaznovnil telefon. Eden izmed nasih je klical, da je bolan in da ne more priti na delo (prejsni dan je imel rojstni dan in to vse pojasni). Seveda nisem izgubljal casa in sem se takoj javil, da lahko delam namesto njega, kar mi je tudi uspelo, tako da sem delal dvojno izmeno od 8h do 23h. Nadureeee!!! mlajsk! Eden izmed gostov, ki je ta dan prisel je star in dober prijatelj nasega menedzerja in tudi sefa hotela - je milijonar, nekoc je bil lastnik enega hotela (zacel je kot voznik taksija po new yorku, potem pa s krediti zgradil hotel), a ga je prodal in sedaj vecinoma potuje po celem svetu. Ravno se je vrnil s krizarjenja in je prisel v Lake George pogledat svoje stare prijatelje. No, kar hocem povedat je, da naju je z Americanko Lindzi (pisi kao sto govoris zaradi varnosti da ne bo ona to brala), s katero sva delala tisti dan, povabil zvecer ven in smo sli. Se prej smo narocili pico, potem pa smo sli v enega izmed lokalov in ostali do treh. Vse je placal on. Na mizo je dal kartico in rekel, "daj na moj racun". Na koncu je bil tako pijan, da je potem ko sta me odlozila pred hiso, na ves glas trobil, tako da sem se moral skriti v grmovje. Moja soseda je namrec direktorica osebja in res nisem hotel, da pride ven iz hise in me vidi, kako stojim pred vrati in se rezim.

Naslednji dan sem se najprej lepo naspal...hi hi hi...potem pa sem se odpravil v kino, kjer smo si s prijateljico lindzi in njeno sestro ogledali film pirati s karibov in pripomogli k rekordu, saj je film v dveh dneh zasluzil kar 134 mio dolarjev. Takrat sem ugotovil, da sem brez denarja, saj mi je zmanjkalo tistega ki sem ga imel s sabo, banke so bile zaprte, tako da se preostanek vikenda prezivel s 11 dolarji.

Nedelja je bila res kul dan. Najprej sem odsel v trgovino s kitarami in tam ostal dokler niso zaprli, potem sem se sel malo soncit v park nasproti plaze, potem sem sel teci, potem pa se na obisk k Romunkam. mlajsk :)) Le-te so vedno bolj nesrecne tukaj, so delajo cele dneve, v dveh sluzbah in zasluzijo manj kot jaz, nezadovoljne so s sluzbami, z nadrejenimi, vse jih boli, tako da je res tezka naloga vsak dan jih spraviti v dobro voljo.

PS: Zadnjic v petek sem 3 primestnim gospem prodal deluxe suite namesto dveh sob po zelo ugodni ceni in so kar cvilile od veselja. potem so me pa zacele sprasevati koliko sem star in kaj pocnem po sluzbi, bilo je res zabavno. :)))

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tist P.S. me skrbi - pa dej zmrdn se ze enkrat, ajde akcija Tin...
veš kak pravjo stara koka dobra supa :)) LP Rok
...paše moj P.S. če boš kej sreču tistega hrvaškega trenerja ga povpraši mal kak je pristal tam, itd.
ko boš izvedel kej mi javi na moj mail: rokzorko@hotmail.com

6:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kakšna je kaj ponudba in kvaliteta sadja in zelenjave?

Veliko lepega ti želim! Srečno še naprej!

3:22 AM  

Post a Comment

<< Home