Thursday, July 06, 2006

Rabim spaneeeec!

Zdaj ze res nujno rabim spanec, saj ze par dni redno hodim spati ob 3h. Vceraj sem sel oprati perilo in sem srecal Belorusinje, s katerimi smo sli na eno zurko, kjer je bilo resnicno mednarodno pisano, vsi so bili pijani, pila se je turska rakija in ruska vodka. A je bilo res kul, saj smo bili zbrani vsi - Rusi, Belorusi, Turki, Bolgari, Slovaki, Romuni, pa se bi se kdo nasel. Glede na to, da je bilo tako zabavno, sem seveda pozabil na to, da moram zjutraj na delo, tako da zdajle ob 15.40 komaj se drzim oci odprte. Zdaj sem si zabical, da moram danes zgodaj v posteljo, upam le, da bodo moji Rusi tudi za to, ker vceraj so se baje (tko mi je povedal sosed) ob pol polnoci spravili sesati hiso. Res so pojave. Vceraj sem prisel domov in ugotovil, da so mi popili celo plastenko Pepis. Zvecer so bili seveda vsi ponizni, joj oprosti, tako smo bili zejni, saj bomo kupili novo. In so tudi jo, popil sem kozarac, zvecer je bla plastenka ze prazna.

Sedaj sem prisiljen odgovoriti na ostre kritike mojega bratranca Roka, ki pravi, da ne spremljam nogometa. :)) Seveda spremljam, a tu so tekme na sporedu ob 11h zjutri, ko delam in ne morem ravno zavzeto spremljati dogajanja. Imamo pa seveda ves cas prizgano televizijo, tako da lahko vsaj vsake toliko pokukam, kaksen je rezultat. Drugace sem pa ze mami omenil, da sem spoznal tega mladega Americana, ki je navdusen nogometas in je bil tudi na kampu, kjer je bil med drugimi eden izmed trenerjev Hrvat. Tako da ce hoces, ga lahko vprasam kaj je to za en kamp in se probamo nekako povezati z njimi in se kaj dogovoriti. Drugace je pa nogomet dobra tema za pogovor s Turki in Bolgari, ki so vsi navdusenci. Poznajo Zahovica. poznajo Maribor in kar precej cenijo slovenski nogomet. Tukaj je tudi zelo popularen zenski nogomet. V srednji soli ga igra ogromno punc, pa tudi v hotelu smo ze imeli kar nekaj 12-15letnih punc, ki so se sprehajale v nogometnih hlacah in soccer majicah.

Drugace pa je okolica tukaj kar lusna. Jezero je ponekod zelo umazno, drugace pa v povprecju kar cisto. Glede na to, da je mesto turisticno orientirano se ljudje trudijo skrbeti za okolico. Smo pa tu v kotlini, ki jo oklepajo hribi. Upam da bom v prihodnjih dneh nasel cas in energijo za pohod na katerega od hribov, kjer bom lahko bolje spoznal lepote narave in okolico.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej, kolegi! Ali kaj veste, kam je izginila tista Pepsi plastenka v kateri je preparat za povečanje riti, ki sem ga imel v hladilniku pripravljenega za znanko? :))

7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ajde! Dej Tin res se mal pozanimaj in se pogovor s tistim trenerjem, če boš uspel, pa mi javi, ali če boš videl, da je zainteresiran za kakšno povezavo mi zrihtaj njegov mail, da ga kontaktiram!

Uživaj!

5:41 PM  

Post a Comment

<< Home