Tuesday, July 11, 2006

Nove slikce

Moji novi ruski cimri. Saj so legende in vredu, samo morajo zaceti hoditi spat prej kot ob 3h vsako noc. In fino bi bilo ce bi kdaj odnesli smeti. Ups zvenim kot njihova mama :)

Evgenij legenda. Imamo tezave s kanalizacijo, zato vsakic kot splaknes WC vodi pride ven na drugi strani skozi odtok v tus kabini. Zato si je Evgenij omislil posebne tus copate - kondome
Pogled na park ob jezeru, kjer sem se soncil v nedeljo. aaaaa
Da so dnevi bolj pestri in zabavni poskrbijo romunke :))

Trgovina s kitarami, kjer so mi prijazno dovolili, da lahko uzivam v njihovi ponudbe ob prostih dnevih

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Samo firbec me matra. Koliko stane tam Fender Telecaster in Fender Precision?

4:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tin, mene tud mal zanimajo cene kitar, npr.: Fender Stratocaster in Telecaster, Gibson Les Paul Standard itd. Ce se ti da, prosim sporoc okvirne cene. To me zanima res samo tko informativno.

Bi te pa prosil za eno uslogo, v primeru da je izvedljiva s tvoje strani. Ful si zelim kupit en efekt oz. equilizer v obliki efekta - za kitaro in ga nikjer pri nas nimajo. Zanima me, ce ga imajo v tisti trgovini s slike oz. ce ga lahko narocijo, tebe bi pa lepo prosil, ce bi mi ga lahko prinesel, ko se bos vrnil domov. Denar bi ti takoj vrnil! Ker pa vem, da ga ti rabis, bi razumel, ce ga ne bi mogel zalozit. V vsakem primeru, hvala ti!

Aja, evo link, kjer si lahko ogledas ta equilizer in prepises ime ali sprintas stran(http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=248&pmh=products/p_and_e_detail). Tvoj odgovor glede te moje zelje, mi pa potem kr poslji na moj mail: anzevidic@hotmail.com

Hvala se enkrat in uzivej se naprej American. Pa Romunke pozdrav!:)

Lp, Anze

11:32 AM  

Post a Comment

<< Home