Friday, July 21, 2006

Ko misi zacnejo plesati

Cetrtek, petek in sobota so bili dnevi spanja. Vsaj v jutranjih urah. V cetrtek sem imel prosto, tako da sem zjutraj spal, nato pa odsel malo naokrog s 'prijateljico' eleno, jest, pa nakupit nove zaloge hrane in podobno. Saj se vedno najde kaj, kar lahko pocnes, saj je ogromno mladih. Baje, da je vsako leto vec studentov tu v Lake Georgeu, saj se je nekako razvedelo naokrog, da je mesto turisticno, kjer se zlahka najde delo. A vseeno ni vec tako lahko, mnogi niso zadovoljni z delom, iscejo nove moznosti, a jih nekako ne najdejo. Romunke o katerih sem pisal v prejsnjih blogih so se medtem odlocile, da ne zdrzijo vec tu in se bodo kmalu preselile v veliki new york. S pomocjo fanta ene izmed deklet so ze nasle hiso v queensu, 4 sobno, ki jim jo bo oddal par, ki odhaja na potovanje po irski. Punce so me ze povabile, da se jim pridruzim, a zaenkrat bom ostal tu, obiskal pa jih bom morda kasneje ali pa na koncu potovanja, ko bom ze zakljucil z delom.

Vceraj se mi je rahlo zameglilo pred ocmi, ko sem prisel zvecer domov z vecerje, ki so mi jo pripravile romunke. Namrec ugotovil sem, da so mi rusi pojedli vse 'neke vrste piskotov', ki sem jih kupil isti dan. To je bila namrec kaplja cez rob vsem stvarem, ki so se dogajale zadnje dni. Fantej so namrec priceli pretiravati z razkosjem divjega zivljenja in danes zvecer, ko pridem domov bomo imeli resen pogovor o hisnih pravilih. Vceraj ni bilo casa, ker so skoraj vsi ze spali. Nekoliko sem stresel breme na enega izmed njih in mi je obljubil, da se bomo pogovorili.
Zacelo se je ze prvi dan, ko so mi popili pepsi. Rekel sem, ni problema, se zgodi. Nadaljevalo se je se z nekaterimi primeri, potem se je zgodilo, da so mi odprli vrecko z jabolkami in jih nekaj pojedli. Izgovor je bil spet isti...sori, lacni smo bili. Medtem se je dnevna soba zacenjala spreminjati v svinjak, saj so bile mize polne njihovih ostankov, kroznikov, cajnih lonckov z vreckami, hrana je bila po tleh, v glavnem svinjak. Se posebej me je to presenetilo, ker so prvi dan, ko so prisli, tako vneto cistili in ko sem jih vprasal, zakaj so tako zagnani, mi je eden arognatno odvrnil: we are not pigs! Naslednji udarec je bil, ko sem nekega vecera prisel domov in je eden izmed njih spal v moji postelji, ostale pa so bile zasedene. Takrat mi je res zavrelo in sem ze hotel zbuditi celo hiso. Vendar sem samo prizgal luc in rus se je odpravil spati k enemu od sonarodnjakov. Ker so ze pokvarili dva kolesa, sem jim obcasno posodil mojega, a jih opozoril, da morajo paziti na pedelo, s katerim sem imel tezave. Seveda niso. Zaceli so tudi govoriti nekatere stvari za mojih hrbtom. Recimo takrat ko je rusinja imela rojstni dan pri nas,...romunke so enega izmed njih sprasevale kako to, da niso bile one povabljene in je rekel, da jaz nisem dovolil. Kar seveda ni res, saj ni bila moja zurka, niti jaz nisem odlocal, poleg tega sem jih pa srecal in povabil, a niso hotele. No bomo ze nekako resili tezavo, se vedno se lahko preselim ce bo prehudo. Fantje so namec stari 19 let in nekako nismo na isti valovni dolzini. V rusiji imajo cisto drugacen sistem solanja. osnovne in srednje sole imajo le za 10 let, potem pa po vecini triletni faks. Eden izmed rusov je opravil le devet let sole in nato zadnje leto izpustil in sel direktno na faks. Sedaj je ze tretji letnik in bo naslednje leto diplomiral. Pri 20-ih! Je letnik '87, medtem ko pri nas ta ista generacija sele letos odhaja na faks. Rusi hocejo cimprej zaceti delati in sluziti denar.

No rusinja elena je pravo nasprotje stereotipnega rusa. Govori odlicno anglesko, je prijazna, nic arogantna, gostoljubna, pa se postavila se je na mojo stran vceraj, ko sem napadel enega izmed fantov. Njen fant studira pravo, a ga prav nic ne zanima ucenje anglescine in odhod v tujino. Ko mu je rekla, da bi bilo fino, ce bi se naucil kaksen tuj jezik, je rekel, da ne rabi tujih jezikov, ker ga to ne zanima. svasta..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rusi očitno zaenkrat še niso dojeli kaj je prijateljska pomoč in kje se začne izkoriščanje. Mogoče se lahko to naučijo prav od tebe. Drži se, stara sablja!

5:19 AM  

Post a Comment

<< Home