Sunday, July 16, 2006

Hot

Uf kako je tu vroce. Temperature so se tu v zadnjih dneh neverjetno dvignile, visoka pa je tudi vlaznost, zato je zrak tezak, dihanje pa otezeno. Vendar ni le podnebje tisto, ki mi otezuje dihanje, temvec tudi razgibano nocno zivljenje.

Sploh se ne spomnim, kdaj sem sel spat pred polnocjo, sam, v svoji postelji in imel lep, dober nocni spanec. Vceraj je imela rusinja, ki sem jo spoznal v cetrtek (ufff, glej prejsni blog) zabavo za rojstni dan, velika dvajsetica, bilo je super, spat smo sli ob 5h, delati sem sel ob 8h. Kul je bilo, ker so punce prespale pri nas (hi hi hi, amerika je zakon!).

Drugace je pa tukaj res kul, dnevi minevajo izredno hitro. nas menedzer me je povabil na izlet na sever, skupaj z milijonarjem (glej prejsni blog), a je povabilo zal prislo prepozno, saj nismo uspeli najti nikogar, ki bi lahko delal namesto mene. ena izmed starejsih zaposlenih je namrec odsla na bolnisko, za dalj casa, tako da ze sedaj vsi flikamo luknje.

Izvedel sem, da je v preteklem mesecu moja najemodajalka delela na moj racun in sirila govorice o meni, puncam, ki so prihajale na ogled hiske, v kateri sem do nedavno zivel sam. tudi prej omenjeni rusinji sta bile med ogledniki in donna jima je na dolgo in siroko pripovedovala, kako cudovit sem, rekla je da sem kot angel :) in da se nikoli ni imela tako prijaznega in skromnega fanta. v tem trenutku samo podajam naprej, kar sem slisal, tako da boste vedeli :)) punce so se seveda hotele vseliti, a je donna zahtevala da pridejo 4 naenkrat in ker so bile le dve, sta odpadli. groza!

Nc, to je to, moram se iti domov malo naspati. lep pozdrav v slo

PS: Prosil bi sestricno daso, ce mi lahko sporoci svoj e-mail naslov, ker nimam vec dostopa do msnja in nimam njenega maila, zato ji tudi nisem mogel pravocasno cestitati za veliki 18. rojstni dan, sedaj je pa verjetno ze kje v angliji. Torej Dasa prosim sporoci mi mail naslov, pa rad bi ti javno zazelel vse vse najboljse. pa ne pocni v angliji cesar, kar jaz ne bi.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mogoče je pa še bolje, da se nista vselile, da boš lahko še več Amerike videl...:)))

5:05 PM  

Post a Comment

<< Home