Wednesday, July 26, 2006

Gremo v Kanado

Haloo, lep pozdrav v slovenijo...

Tukaj nic posebno novega. Se vedno sem cez luzo, se vedno vsak dan delam, se vedno sem bolj mal spim, a vsaj ni dolgcas.
Ponedeljek sem izkoristil za izlet v park The Great Espace, kjer je bilo kar fino. Bil je lep soncen dan, tako da me je malo opeklo sonce po obrazu, pa imel sem malo glavobola, ker sem sel skoraj na vse mozne rollercoasterje. No na dva od stirih, a to je zame vec kot dovolj, sam pred tem nisem sel se nikoli, ker nisem ravno adrenalinski tip cloveka. Izgleda, da imam dovolj adrenalina v vsakdanjem zivljenju, tako da se v prostem casu raje sproscam kje na varnem. V prihodnjih dneh bom objavil par slik iz parka, saj je bilo sicer, razen nekaj grozovitih trenutkov, ko sem zadrzeval dih in preklinjal tistega, ki me je preprical, da grem - kar vredu.

Drugace pa sem bil danes in vceraj spet na delovnem mestu in vse je spet po starem. Za prihodnje dni nacrtujem izlet v Montreal, saj kot sem uspel razbrati iz neta, ne potrebujem posebne vize za preckanje meje. Vecina tujih studentov tukaj, jo rabijo...slovaki, cehi...
Prevoz do tja stane 38 dolarjev v eno smer, prenocisce pa okrog 20, verjetno bom sel v kak hostel, kjer imajo v eni sobo 20 postelj in zagotovo se bo nasel kdo, ki se bo pripravljen druziti z mano, saj bom verjetno odsel sam. tako je najboljse, pa itak vsi delajo in rabijo denar in niti nocejo nikamor iti. jutri se bom poskusal dogovoriti za proste dni v urniku in delovnik, tako da bom lahko v kanadi ostal vsaj tri dni.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Juhu!

Bok Tin! Res je, da ti nisem do sedaj še nič pisala, ampak redno spremljam tvoja javljanja :) Lepo si se znašel v novem okolju in si tudi po svoje organiziral delo ter prosti čas. Vidim, da bo tvoj duh ostal v tem hotelu tudi, ko boš odpeketal dalje. Moja prijateljica Dijana živi v Kanadi, sicer ne vem točno kje, ampak se lahko pozanimam, mogoče ti kaj prav pride ;)

Jaz delam v Numipu v Lj še ta teden pol pa grem za en teden na Krk in še en teden na Bol (rada bi se naučila surfat). Junija mi je uspelo narediti kar nekaj izpitov, tako da so mi ostali še 3. za sept. Zdaj sem cel julij bila večinoma v Lj in si tako kot ti služila denar za lepši del počitnic. V lj je groooznooo vroče in kar predstavljaj si 10. nadstropje na Trubarjevi, uf!!!

To je to za zdaj!
Lep pozdravček, pa lepo se imej...

Andreja ;)

2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

cau tin! zdej se ti ze kr nekej casa nisem oglasila, cel julij sem si vzela za morje, pocitnice in uzivancijo. morm ti ful povedat o robbieju, sle smo na koncert v budimpesto in je blo noro. pocas se pa morm spet zacet ucit, eni izredni roki so se pojavil, ki jih nameravam izkoristit. vidim, da je s tabo vse v redu, lepo se imej v kanadi!! lp maja

4:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mogoče bi pa Wayne Greatzky delil sobo. Za vprašat je... ;))))

Drži se, stara sablja!

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home