Thursday, August 03, 2006

Montreal nb.2

V Montrealu se izteka moja zadnja noc in moram reci, da je bilo res zelo prijetno. Spoznal sem nekaj zelo vredu ljudi, mesto je super, tako da sem zelo zadovoljen s potekom tega kratkega potovanja. Na zalost prekratkega, saj je tukaj tako zivo, da bi nujno moral ostati vsaj se nekaj dni. A zal v tem trenutku to ni mogoce, saj moram biti jutri popoldne ob 4h ze na delu.
Bil sem zelo produktiven in sem si ogledal ogromno reci, a se vedno je ostalo kar precej nevidenega in neizkoriscenega, tako da moram priti nazaj. Pa tudi hostel je res kul, tako da razmisljam, da bi se v septembru, ko zakljucujem z delom, vrnil nazaj sem za nekaj dni. Bomo videli. Sicer pa je mesto nekaksna mesanica evropske kulture z amerisko. Vzdusje je res umirjeno, tudi sicer so Kanadcani zelo vredu. Skoraj ves cas bivanja sem hodil sam po mestu, uporabljal podzemno, a sem se ves cas pocutil precej varnega.
No glavnem, vec o mojem bivanju tu (v tem trenutku tu potekajo olimpijske igre za gaye - precej zanimiva izkusnja) bom pisal, ko se vrnem v Lake George.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Za te ljudi bi bila po mojem zanimiva disciplina bob dvosed. :)

9:13 AM  

Post a Comment

<< Home