Tuesday, August 01, 2006

Montreal nb.1

Lep pozdrav iz Kanade, kjer se vecer pocasi zakljucuje, tu v hostlu Chez Jean pa vlada mirno vecerno post-nevihtno vzdusje. Ves dan je bilo tu namrec izredno vroce, blizu 40 stopinj, tako da vreme ni vzdrzalo in okrog 21h se je vlilo. Seveda je bil to ravno trenutek, ko sem se odlocil, da grem na vecerni sprehod po mestu, a nisem prisel dalec, saj je padalo in se bliskalo, kot da je sodni dan.

Potovanje v Kanado je potekalo brez zapletov. Na meji smo morali vsi iz avtobusa (ki je bil sicer nabito poln, niti enega prostega sedeza vec), v Kanado pa sem prisel okrog 18h. Sprva sem imel nekaj tezav s orentacijo in koordinacijo, saj nisem vedel, kje sem, nisem imel niti zemljevida. A sem uspel najti metro postajo, kjer so mi dali gradivo, tako da sem v kratkem casu nasel hostel. Tu sem v sobi skupaj s 4 fanti, enim Kanadcanom, ki ze 2 meseca stopa po vsej drzavi, Francozom, ki je tu nekaj tednov na dopustu in Marocanom (vsaj mislim, da je), s katerim se nisva spregovorila vec kot par besed. Sicer pa je tu res mednarodno pisano, ljudje iz celega sveta, tako da je kul. Za jutri pa nacrtujem ogled mesta in nekaj glavnih zanimivosti. Upam da ne bo spet tako vroce. S seboj imam le en nahrbtnik, 2 majici, ki sta bili ze obe 2krat premoceni. :))

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hejc bratranc...
hjo.. orposti.. sam ko sm sla v anglijo sm vse naslove doma pozabla. in tut tvoj blog sm si pozabla napisat da bi lah spremlala ka se dogaja kej v angliji... hm... mojga maila nimas... hm... dasica_88@yahoo.com....
hm.. v anglije je blo supr.. in tut hvala za cestitke... hm... vlgavnem ogledala sm si cel london zraven spoznala polno novih ljudi govorila anglescino in se jo tut mal bol naucila tko da upam da bo letos kej bols z mojo anglescino v soli...
kak pa si mi ti kej.. ze dolg se nc nisma slisala in nc tko da ne vem. sej zdej se trudin brat vse ka si napisu v teh dveh tednih.... tko da vsaj vidim ka pocne...
lepo se imej... se naprej uzivaj.. jst pa grem nazaj brat tvoj blog.. da vidim ka si kej pocel te dni...
izkorist ameriko kok se jo da....
papa

10:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Majice lahko še okoli obrneš, pa nogavice tudi...:)))

9:01 AM  

Post a Comment

<< Home