Monday, August 14, 2006

Mraz

Lake George je zajelo pravo jesensko vreme. Preko dneva je sicer toplo in sonco, a se zvecer ohladi kot v puscavi, tako da vsi nosimo po dva puloverja in se izogibamo izhodom.

Zdaj sem ze dva vecera sanjala precej cudne zadeve. Prvo noc so me lovile posati in superman, danes pa sem sanjal, da poteka vojna in da so me rekrutirali. Vojna naj bi potekala na drugem koncu mesta, a sem na poti nekam (ne vem kam, ker so bile sanje), srecal nasprotnega vojaka, ki je zacel streljati name in nikakor se nisem mogel izogniti, tako da sem bil zadet. V sluzbi sem nato danes pogledal v sanjsko knjigo, ki pravi, da vojna in metki pomenijo nezadovoljstvo, konflikte v zivljenju, notranji nemir, ranljivost in kopicanje agresije, ki je ne spravim ven. To dokaj jasno razkrije moje trenutno pocutje in odnose s cimri. Sedaj je stanje precej mirno, saj se trudim izogibati kakrsnihkoli odnosov z njimi.

V glavi imam sedaj ze nekako vse splanirano, kako in kaj v septembru. Nazaj v Slovenijo bom, upam da, letel nekje med 15. in 20., saj cakam, da mi iz agencije sporocijo tocni datum. Karto imam sicer nastavljeno za 29., a se bom vrnil prej. Tu bom verjetno delal do prve nedelje v septembru, nato pa je moj plan taksen. Iz Lake George se bom odpravil v New York, kjer bom obiskal Romunke in nekaj dni prezivel z njimi. Pri njih bom pustil veliki kovcek z vso prtljago in se bolj mobilen odpravil v Boston, kjer bom spal pri eni izmed Americank, ki tu dela z menoj. Ze cez dva tedna se namrec odpravlja tja studirati, tako da si je nasla stanovanje in bom lahko spal na kavcu pri njej. V Bostonu bom prezivel par dni, nato pa se vracam v New York, od koder se ne vem, ali bom nadaljeval pot do Washingtona, ali pa bom kar ostal v Velikem jabolku in tam pocakal na let domov.

Trenutno je moja najvecja dilema, kupiti ali ne kupiti prenosni racunalnik. Tu so cene res mamljive. Recimo Toshiba racunalnik, ki v Sloveniji stane preko 300.000 je tu okrog 700 dolarjev (tecaj recimo da je 187) - plus davek. Tako da sem ze razmisljal, da bi kupil dva in potem enega v Sloveniji prodal, :)) ampak pustimo zdaj to. Tezava je tudi v carini na slovenski meji, ko prides nazaj, saj se lahko zgodi, da ti zaracunajo 27% davek. Ce te dobijo seveda. Ali pa ce si dovolj prepricljiv in jim razlozis, da si imel racunalnik ze pred vstopom v drzavo. Samo v tem primeru, bi ga moral prijaviti, a recimo, da pozabis. V glavnem vse je odvisno od njihove dobre volje in tvoje srece.

Z nasim menedzerjem tu se dogovarjava z izlet v New York, kjer naj bi si ogledala baseball tekmo njegovih NY Mets-ov, katerih veliki obozevalec je, meni pa so v tem casu odkar sem tu, tudi prirasli k srcu. Sedaj razumem prakticno vsa pravila in ko to pogruntas, postane res zanimivo. V drzavi NY vlada veliko rivalstvo med bolj poznanimi Yankee-ji in Mets-i, tako da si navijaci ves cas nagajajo in se zafrkavajo.

PS: Mami dej poglej ze posto, ker sem ti poslal par e-mailov. Drugace sem te pa klical pred dnevi, pa babico tudi, za njen rojstni dan, pa se noben ni oglasal, tako da se mi je zdelo, da ste se vedno na dopustu. jao jao

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ce ti na carini na Brniku najdejo kaksno tako zadevo, ne bos nikoli dovolj prepricljiv, da se izognes placilu davka. Trust me, preverjeno! Tut razne finte,da si ga dobil za darilo, ne palijo.... samo racun, da je kupljen v Slo, te lahko resi. Celo za digitalce, k ga ma dans ze cist vsak, komplicirajo pa hocjo met racun oz. garancijo. Mal smo se zaplankani v Slo....al sm pa jst naletela lani na take tezake. Pa sej po vsej verjetnosti te ne bodo pregledval. Ful se splaca, ce mas namen kupvat take zadeve v USA, pol letet nazaj na Celovc,Gradec ker tm baje nikol ne preverjajo...so pac 'ze' v Evropi...

Drzi se!

Brina

4:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

PS. Pa tut ce bi te dobil, se ti se zmeraj splaca... cca. 30.000 davka bi placal, kar vse skup se zmerej nanese dost manj kot pri nas.

4:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Plan je kar zanimiv! Veliko zanimivih in lepih dni ti ob tem želim!
Glede agresije pa je ena metoda, da parkrat rukneš v blazino, da daš ven.

3:59 AM  

Post a Comment

<< Home