Saturday, August 12, 2006

Ko vrc nima vec dna

Zdaj ze pocasi odstevam dneve do povratka domov in stejem novce, ki sem jih do sedaj zasluzil tu. Zdaj vem, kaj pomeni izraz dolgo vroce poletje. Tu v hotelu ta vikend dozivljamo vrhunec nase sezone, saj je vso mesto prakticno razprodano, medtem ko telefoni se kar zvonijo, tako da mislim, da bi lahko prodali vsaj se enkrat toliko sob.

Predvcerajsnjem sem skoraj dozivel izbruh jeze. Mislim, da je problem v tem, da se mi nezadovoljstvo glede nekaterih stvari kopici ze dva meseca in ne vem vec koliko lahko prenesem, tako da je res malo manjkalo, da nisem enega izmed Rusov po zobeh. Stvar je bila v tem, da je eden res hinavec. Ko se pogovarjam z njim je vedno prijazen in se smehlja in mi razlaga neke storije, a takoj ko obrnem hrbet, zacne govoriti o meni, o tem kaj pocnem in bla bla bla. Rusinja Elena je bila pri meni na obisku in samo za trenutek sem skocil ven iz hise, da sem odnesel smeti, in ko sem prisel nazaj je ze govoril o meni, kaj sem pocel prejsni vecer in o tem, kako je pac neka Kazahstanka sla v mojo sobo. Ampak stvar je v tem, da sva se le pogovarjala 15 min, ker mi je razlagala, da je zaljubljena v enega Americana in da noce domov. In to je bilo vse, a Rus seveda je ljubosumen in potem mi za hrbtom mece polena. In to me je res razkurilo, malo se mi je zameglilo pred ocmi, privzdignil sem glas... a kaj ko se je Rus znova delal neumnega. V glavnem vse skupaj je res smesno in bedasto in sploh ne vem v cem je bila fora in zakaj sem bil tako jezen, a mislim, da je bila samo kaplja v polno skledo. Bila pa je tudi zelo poucna izkusnje pri spoznavanju samega sebe in lastnih reakcij.

Tu je sicer kar soncno vreme, a hkrati tudi mrzlo. Ponoci je bil res mraz, tako da sem moral vkljuciti pecko in spati v pizami. :) Po sluzbi sem sel na plazo in ko se je sonce skrilo za oblaki me je res zeblo, tako da sem lezal oblecen in pokrit z brisaco. Voda v jezeru pa je vseeno zelo topla, tako da poskusam doziveti vsaj malo poletnega vzdusja. Sicer pa so pravila tu na plazi res blesava. Prvo kar je, plaza se zapre ob 18.30, kljub temu da je toplo in sonco vsaj se dobro uro. Ob tej uri morajo vsi iz vode in ograjeni prostor za plazo se zapre. Drugic: za plavanje na plazi imas le omejeni prostor, tako da se pocutis kot v kletki. Vse je omejeno z linijami, preko katerih ne smes, saj te resevalec takoj opozori z zvizgom. Plavati tako prakticno ne mores, saj se v majhen prostor nagnete kopica ljudi, poleg tega pa ti voda v najglobljen delu sega do pasu. Tu se resnicno bojijo tozb in raznih incidentov. Zdaj sem pogruntal sistem za plavanje. Ko se plaza zapre, se lepo sprehodim na drugi del plaze, kjer je majhen parkec ob vodi, pocakam da vsi oddidejo in potem v miru plavam, kjer hocem. Samo paziti je treba, da te policaji ne dobijo, a jih je tu bore malo, tako da je skrb odvec. Poleg tega pa je baje danes celotna ekipa policije v bliznjem mestecu Bolton Landing dala odpoved. Seveda je to pisalo v casopisu, tako da je danes pravi dan za ropanje in hitro voznjo skozi mesto. Na pomoc jim bo sedaj priskocil lokalni serif, a ta pokriva ogromno obmocje, tako da preden pride iz enega konca na drugega, je ze vse mimo.

Drugace me je pa pred dnevi, ko sem zvecer tekel, spreletela zanimiva ideja. Poslovna priloznost, projekt neskoncnih razseznosti. Ce se posreci, bi lahko bila res ogromna stvar. Za ponedeljek sem se dogovoril za sestanek s potencialnim partnerjem pri zadevi in prakticno edinim clovekom, ki bi to lahko izpeljal in ce mu bo stvar vsec,... smo na konju.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Upam, da ne bo komu prišlo na misel, da bi kaj takega uvedli tudi v Bohinju!

Drži se, stara sablja!

6:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zdravo, hvala za čestitko, dopusta je konec, zato zamorčki zjutraj vstajamo in delamo 8. ur in več.
Sem v novi pisarni in nimam še nič urejeno glede e- mailov, zato se ti ne morem privatno javiti.
Lepo se imej in začni planirati za nova potovanja.
Napiši babici čestitko.
LP Jera

3:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zivjo Tin! Vidm, da se ti sluzba bliza koncu, pa me mal zanima, ce ze kej ves, kam mislis it potem raziskovat Ameriko in koliko dni bos imel na razpolago pred odhodom domov v Slovenijo? Kdaj v bistvu tocn prides domov? Da ti zmanjkuje potrpljenja glde tistga Rusa je pa cist razumljivo, jst bi ga ze zdavnaj pocu:)

Pri meni je par stvari novih. Komade pri Ziku sicer se vedno mixamo, drgac pa sem prejsnji tedn sodeloval pri snemanju videospota za nekega angleza (Jamie Pearce). Okorn me je klical, ce bi z Gasperjem bila v spotu del njegovega benda in sva bla valda za foro. Sicer je reziral spot nek Irec, ekipa, ki je producirala spot, je bil pa tista, katere del je tud Mitja - Division. Lahk recm, da je blo res fajn in zanimiva izkusnja.

No, zaenkrat tok, pa se se slismo. Uzivi!

Lp, Anze

4:35 AM  

Post a Comment

<< Home