Monday, August 07, 2006

Kaj je novega

Kaj je novega tu v Lake George-u? Eeeh... nic!
Skoraj vsak dan delam in mi pocasi ze preseda. Mislim, da sem se premlad za to, da bi moral vsak dan vstajati ob 7h in osem ur delati kot zamorc. Verjetno v tem trenutku marsikdo zmajuje z glavo, se posebej starejse generacije (v glavnem ljudje starejsi od mene), a resnica je pac taksna. Zdaj sem ze nekako zverziran in poznam odgovore na vsa vprasanja gostov, ki se po vecini ves cas ponavljajo. Imate proste sobe, koliko je cena, kje ste locirani, ali lahko dobim popust, ali lahko dobim kaj zastonj, ali imate zajtrk, kje je kaksna dobra restvracija, moj GPRS sistem ne najde vasega hotela, bla bla bla, jodli jodli du.... shut up, nehajte ze klicat, a ne vidite, da sem se zaspan in se mi ne da odgovarjat! Ok tega seveda ne recem, ker se moram ves cas pretvarjati, da sem izredno dobre volje in skacem do stropa ker so poklicali. Ta sluzba je zelo riskantna, saj se lahko zgodi, da ti nekega dne lepo poci film in se zacnes dreti na goste, ko pridejo na dan z bustastimi vprasanji. Teh je bilo v dveh mesecih ze toliko, da sploh vec ne stejem. Zadnjic je nekdo klical iz sobe in sem mu moral pet minut razlagat, kje v hotelu imamo napravo za led, kljub temu da je bila le en hodnik oddaljena od njega.
"Aha, a potem morem iti levo, pol pa desno."
"Nee, samo naravnost skozi hodnik pa ste tam."
"Ok, naravnost, a potem pa levo?"
"Ne, naravnost skozi vrata pa ste tam!"
"Aha se pravi, naravnost, a potem levo ali desno? A moram skozi vaso pisarno?"
"Neee, samo naravnost, pa boste videli vrata!"
"Ok, kaj zdaj levo ali desno??"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Al pa ta je bla tut dobra..
"Koliko za sobo nocoj?"
"119"
"Kaj pa ce recemo 118?"
"Eehh (v glavi: what the... kva je pa fora 1 dolar), ja ok 118"
"Kaj pa ce recemo 108??"
"Hm, zal mi je, a nasa redna cena je 169.90, a trenutno imamo promocijsko ceno 119 in nizje kot to res ne moremo iti."
"Ok, kaj pa ce recemo 114.90?"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Najhuje je pa, ko te klicejo po telefonu in zacenejo:
"Ja zdele sem na vasi spletni strani, pa hocem rezervirat sobo, pa ne vem kaj naj pritisnem??"
"(jaoo kva je potem fora, da rezerviras preko neta, ce me zdaj vseeno klices) Ja pritisnit morate submit reservation"
"Mhm ok, pa poglejmo, kje bi to lahko bilo (in potem 5 minut cakas v tisini, ko on/ona isce na netu kaj mora pritisnit) Ahaa evo uspelo mi je. adijo!"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hvala bogu, da sem sel v Montreal, da sem se vsaj majckeno odpocil od te norisnice tu. Sej je tut zabavno, sam res ne razumem, kaj je fora, da grejo ljudje na dopust, ce se potem skoz neki pritozujejo in nic jim ni vsec. Ej na dopustu si, relex, popij pivo in ne tezi. A ne vidis, da sem zaspan :)) Pol ti pa se Rusi skacejo po glavi. No dva sta se sedaj odselila, ker sta nasla stanovanje blize svoji sluzbi (vsak dan sta kolesarila 2 uri tja in nazaj). Seveda sta pred odhodom pojedla in popila skoraj vse kar sem imel. Ce jih se kdaj srecam bom enega ziher po zobeh. Pa sploh nisem nasilen clovek :) No zdaj sta v moji sobi dve Rusinji. Vsaj bolj cisto je in ni tolk hrupa. Razen ko preostala Rusa hoceta izpasti ful mega kul pred puncami in potem pocneta traparije. aaaaaaa
I miss my mami...

V Montrealu je bila pa konvencija gayev in sem bil sprva, preden sem dojel, kaj se dogaja, kar sokiran, ko sem videl vse te moske, ki se ljubijo in drzijo za roke. Ampak je bilo zelo zanimivo, saj so vsi zelo prijazni in zelo vredu. Res, da me se nikoli ni toliko moskih gledalo na 'taksen' nacin in se mi nasmihalo, a je bilo kar zanimivo. Dobil sem nekaj gradiva za branje (revije), sel na koncerte (super muzika, pa se zastonj) v okviru te akcije in potem med odmori bral revije. Hm..aha zato sem jim bil tako sumljiv. :) Drugace je bilo pa res kul, skoda le, da nisem mogel ostati se kak dan vec. Ljudje, hostel, mesto, vse je bilo super in najraje bi se kar preselil v Kanado.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!

Clouk se pa res zabava ob branju tvojih blogov.... :)))))

So kr 'posreceni' ti Americani, a ne?!;)

Brina

2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cau!

SE pridruzujem prvemu stavku prejsnjega bloga :))

...kdaj pa nacrtujes povratek domov? uf, kok folka te bo hotl vidt ;)

uzivi!
Petra Strukelj

4:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Se ne čudim, da si jim bil zanimiv takole brez spremljavalca. S svojim prijaznim in deškim videzom pa si jim dal še dodatnega vetra v jadra. :)

7:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ojla daljna zlahta!

Bi te prosila, da cimprek pregledas mejle in odgovoris, saj si moram nekako v naslednjem tednu naredit plan za dogajanje po kampu!!!
Hvala in LP, Petra K.

10:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

tin dj spet kj napis!! vsak dan gledam ce je kj novega pa nic... upam, da si ok!
Maja

6:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oj!

En lep pozdravček še z moje strani! Tale tvoj dnevnik je res super ideja, pa ful ga je zanimivo brat. Sicer sem ti tud jaz par mailov napisala pa nisi nič odgovoru (tko da nisem čist prepričana če imam taprav mail.) Jaz sem se pa zdaj tud začela pripravljat za Francijo, ki se neverjetno hitro približuje.
Še en lep pozdravček iz deževne Slovenije.
Tjaša

2:40 PM  

Post a Comment

<< Home