Tuesday, September 05, 2006

Zadnji dan

Treutno prezivljam zadnji dan v mestu Lake George. Vreme je turobno, prav dolgocasen dan. Vceraj sem zakljucil z delom, tako da sem danes le se dvignil zadnje ceke, saj so mi sli v osebju tako na roko, da so mi ves denar pripravili ze do danes, ceprav bi moral sicer za zadnji cek cakati do naslednjega cetrtka. Vse ceke sem vnovcil, v prihodnjih dneh pa bom verjetno kupil tudi potovalne ceke, da bom bolj miren. Danes mi to ni uspelo, saj sem zadnji cek dobil 20 minut pred zaprtjem banke, tako da sem se komaj ujel nekoga, da mi je vsaj vknjizil ceke. V Ameriki namrec ni drzavne banke, ampak ima vsaka drzava, okrozje, svojo banko in vecini cekov se da vknjiziti le v specificnih bankah. Nazaj sem dobil tudi vse depozite... $225 sem placal hotelu (da ne bom odsel prej kot v treh mesecih), $25 za uniformo (srajci in kravato) in $100 za hiso.

Ker je bilo v ponedeljek v sluzbi tako mirno, komaj kak telefon in gost, saj je poletja konec, sem se odlocil in za prihodnje generacije napisal vodic o bivanju v Lake Georgu. Kje nakupovati, nekaj o prevozih, bankah in podobno. Namrec jaz sem rabil kar par tednov, da sem pogruntal vse fora in finte, kje se kaj splaca, sedaj pa bodo ljudje porabili le nekaj minut za branje in jim bo vse jasno. Vodic sem poimenoval: "International student's guide for living and working in Lake George (Things I needed to know but had nobody to tell me)" in ga poslal vsem v hotelu. Se posebej se je tega razveselila nasa direktorica osebja, ki je obljubila, da bodo prihodnje leto kopijo dobili vsi studenti, pa tudi sicer sem danes dobil kar nekaj pohval. Treba je pomagati komuni!

Drugace pa jutri odhajam na baseball tekmo v NY. Menedzer David me je resnico povsem presenetil, saj mi je najprej za rojstni dan prinesel kapico z oznakami NY Mets, za katere bova jutri navijala, nato pa me povsem sokiral, ko je dejal, da sta se z zeno odlocila, da mi placata vse stroske potovanja in tekme. Kar pomeni $50 za prevoz in $26 za karto tekme. Res noro, sploh ne vem kako naj se mu zahvalim. Pa to sploh ni vse. Glede na to, da je on odrascal v soseski (Queens), kjer je stadion, je navezal kontakte s starimi prijatelji in mi priskrbel prevoz za po tekmi. Tako da, ko bo tekme konec, me bo neka gospa odpeljala do hise, v kateri stanujejo Romunke, s katerimi smo se tudi slisali in me pricakujejo. V NY bom verjetno ostal do 12.9., potem pa grem za par dni v Boston in se vracam 15., medtem ko imam let domov 16. ob 22.30 po ameriskem casu. V Slovenijo tako pridem 17. okrog 14h-15h po slovenskem casu.

Toliko za sedaj. V NY bom poizkusil najti kaksen internet cafe, ali pa ce mogoce imajo romunke internet, tako da vas bom obvescal o novostih. Zdaj pa hiter domov pakirat.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vse pohvale za vodniček!
Srečno v NY!

3:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

bravo tin, skor si ze doma!! komi cakam da te mal vidim, greva na kruhke! uzivej se zadnje dni

4:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kaksna legenda, da napises vodic :)))

Uzivi v potovanju pa srecno pot domov!

6:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Res si faca, da napises kr vodic in s tem nesebicnim dejanjem pomagas tebi neznanim studentom, ki pridejo za tabo v Lake George. Pohvalno! Mal je takih oz. jih skorajda ni.

Velik uzitkov na tekmi in v NY in Bostonu! Izkoristi zdj svoje proste dni in zasluzene pocitnice. Ko bos doma, pa pricakujem obsezno porocilo o teh dobrih treh mesecih v Ameriki, ok? Uzivej!

Lp, Anze

3:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

naucil veliko

6:32 PM  

Post a Comment

<< Home