Tuesday, August 22, 2006

Vecerno delo

V zadnjem casu tudi po polovico tedna delam v popoldanskih izmeni (15h-23h), kar je dobrodosla sprememba. Ni ti potrebno vsajati ob 7h, je bolj razgibano, saj dejansko vec delas z ljudmi, v primerjavi z jutrom, ko ljudje vecinoma odhajajo in se pritozujejo, da bi znizali stroske.
Pa tudi bolj sprosceno delovno vzdusje je.

Drugac pa me vsakic preseneca, ko delam do vecera, saj se vedno najdejo ljudje, ki klicejo okrog 23h pa tudi kasneje in hocejo rezervirati sobo za oktober. Haloooo! Ljudje, kaj vam je, pejte spat in poklicite jutri zjutraj. Kdo izmed 'normalnih' ljudi klice okrog za rezervacijo ob polnoci?!

V nedeljo sem prvic odkar sem tu, poklical v Slovenijo. Mami mi je povedala, da je v Krskem, zato sem poklical tja. Ura je bila 6h zjutraj, torej v Sloveniji 12h, ravno sem se odpravljal gledati kosarkarsko tekmo Kitajska-ZDA. Mami in babi nista bile doma, zato sem govoril z dedijem in je bilo res smesno, saj vec kot dva meseca nisem spregovoril slovensko in mi je vse zvenelo tako cudno, besede iz ust so mi zvenele cudno. Vmes sem nekajkrat rekel alright in no problem.

Novica pa je, da cez nekaj dni, najverjetneje v nedeljo sem prihaja hladna sestricna Petra, ki trenutno se dela v enem izmed kampov v mestecu Fishkill. Na tem mestu se moram seveda posaliti na racun imena, ki mi ne gre iz glave. Nekatera mesta imajo res nora imena, Fishkill, tu blizu je tudi Catskill, najbolj noro ime, ki sem ga slisal pa je Coxsackie (se izgovori cock-sucki). No v glavnem v nedeljo Petra pride sem iz New Yorka in bo tu par dni, tako da bo zur.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Slovenija zlahka v četrtfinale...:)

3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

zdravo, naj se prvo zahvalim dejan tebi za voščilo, potem pa potrdim tvoje besede, res zlahka, če bi imeli boljše trenerje, saj ta trenerja se prav potrudita, da razbijeta igro in Slovenijo pahneta v poraz.
Tin - a spremljaš košarko, a lahko vidiš samo USA?
Kdaj dobiš obisk, boš imel kaj časa za Petro, ali boš delal?
Poslikaj malo jezero, ko se kopajo samo v ograjenem delu.
Pozdrav Jera

8:21 AM  

Post a Comment

<< Home