Thursday, September 14, 2006

Boston

Po hitri odlocitvi sem se sedaj znasel v Bostonu. V ponedeljek ponoci, ko sem prisel domov, so mi romunke nekako dale vedeti, da je cas, da se poberem. Baje, da njihove prijateljice, ki bi prisle za mano, naj se ne bi pocutile sprosceno, ce bi bil tudi jaz v hisi.
To mi ni cisto jasno, poskusal sem izvedeti v cem je fora, saj sploh ni potrebno, da se vidimo, spim lahko tudi na tleh, a je na koncu pristalo pri tem, da so punce, ki prihajajo, cudne in da bi jim bilo nerodno biti v druzbi z nekom, ki ga ne poznajo.

In tako sem v torek zjutraj spakiral za boston in odsel iz hise, nevedoc, ce bom dejansko sel v boston, saj se z lyndsey, dekletom, ki sem jo spoznal v lake georgu in sedaj zivi tu, nisem slisal odkar se je preselila. Zjutraj sem sel takoj na net, da sem nasel njeno telefonsko in napotke za boston, potem pa sem jo cel dan klical. Na mojo grozo se ni javila, saj je bila do 18h v sluzbi, tako da sem jo uspel priklicati sele okrog 19.30, ko me je ze postajalo malo strah, saj za noc nisem imel prenocisca. A sem jo le dobil in je rekla naj pridem, tako da sem skocil na bus ob 20h in ob 00.15 sem bil v bostonu. Tudi pot od postaje do njenega stanovanja je bila neverjetno lahka, tako, da se je na koncu vse obrnilo na dobro. Zanimivo je, da iz Ny iz Chinatowna, kar je dejansko tako kot da bi sel na kitajsko, vsako uro pelje bus v boston za 15 dolarjev. Vozi le v boston in cena je res neverjetna, saj tukaj niti taksi po mestu ne stane manj kot $15.

Boston je super mesto, zelo evropsko, veliko 'starih' his, parki, prijetno sprosceno vzdusje. Stanovanje, kjer stanujem je res super, prav nic studentsko, tudi najemnina, ki jo placujeta s cimro, je za taksno stanovanje zelo nizka. Vec o bostonu v prihodnjih dneh, ko bom imel vec casa. Jutri grem na Harvard. Mogoce celo na kaksno predavanje. :))

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pozdravi predavatelja! :)))

7:51 AM  

Post a Comment

<< Home